Ben 20 ekimde hamile olduğumu öğrendim dün keseyi gördü doktor haftaya gel kalp atışını dinleyelim dedi ama kaç haftalık olduğumu bilmiyorum çünkü 1 ay önce düşük yaptım hic adet olmadan hemen üstüne hamile kalmışım inşallah bende duyarım kalp atışını dua edin bana da bu duruma gore kaç haftalık olmuş oluyorum acaba