Arkadaşlar merhaba çok uzun zamandır buradayım ilk gebeliğimde de burdaydım 13 haftalık gebeyim
2 hafta önce cok yoğun bir kanamam oldu 1 hafta adet olur gibi kanamam oldu daha sonra geçti
fakat ultrason da kanama alanım büyümüş
Daha önce başına böyle bişey gelen var mı hiç bişey anlamadım neden oluyor böyle