Deleted5544 https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LCW-HOME/yasam-alani/Sepet/3959953/1004698 bende bu var memnunum
Ayca24 Gd1992 Kasım indirimleri başladığı zaman bunu alacağım ,fikir olsun.Sade bi odamız olacağı için hasır tercih edeceğim
turansmom1 Gd1992 evimde yer olmadığı için banada gereksiz geliyor camasır sepetine koyuyorum ordan direk makinaya atıyorum
Ebru2114 Gd1992 ben aldım. Korona dönemi özellikle yetişkin kıyafeti ile bence bir araya gelmemeli. Zaten normal de de ayrı olması öneriliyor. Şu an şart bebeğe ayrı bir sepet
MiniKaya Gd1992 bende hasır sepet alacağım odasına bebeğin çamaşırlarının yetişkinlern çamaşırlarıyla karışması beni rahatsız ediyor sonuçta eşim işe gidip geliyor otobüse biniyor falan heleki bu dönemde 😊