işyeriniz kapansa da raporunuz bitmeden sigorta dosyasını kapatamazlar yani siz tüm doğum paranızı alırsınız
ama sonrasında pandemi paralarından yanı kısa calısma veya nakdi ücretten faydalanmak istiyorsanız, o mümkün olmaz. tabi eğer sgk dosyasını kapatırlarsa
zaten şirkete kapanış verince sgk dosyası da kapanıyor