132025 canım benimde aynısı oldu kalbi durmuştu 8 haftalıkken , 2,5 ay sonra tekrar hamile kaldım oda 5 nci haftafa kese bile görünmeden düştü , testlerimi yaptırdım kan pıhtılaşması falan çıkmadı , benim zaten sağ tüpüm açık o yolla hamile kalıyorum fakat sağlıklı gebelik olmuyor, merak ediyorum bizim gibi olup sağlıklı gebe kalan varmı diye