Gunes18 Arkadaşlar selam GM-7159M kullananlar varmı memnunmusunuz? Ben dun aldim fazla acıtıyor kol bacak icin uyqun ama kol alti birde özel bölge fazla acitiyor sizin bildiyini, guzel acitmayan ama guzel temizleyen epilasyon cihazi varmi?
Mega123 Gunes18 Ben Braun kullanıyorum acıtmayan yok canım maalesef hele özel bölge çok acıyor bende bir şekilde alıyorum işte biz kadınların ortak derdi. En iyisi lazer yaniii ama virüsten gidilmiyor da 🤷♀️
arelaslan Gunes18 braun kullanıyorum ama öncesinde epilasyona girdigim icin tüylerim az ve acımıyor hatta suan aldim kol genetal bacak kolalti
Gunes18 Mega123 aynen özel bölge fazla acitiyor dun yari yapabildim yarisini yine jiletle aldim😂😂😂 ne olurdu sanki kilsiz tuysuz olunsaymis nedir bu çekdiyimuz
Mom092 zeyzey95 ozele agdaya gidiyorum😂 diger yerleri cok guzel aliyor arkadasim kullaniyor 7 yi cok memnun oda 5 yildir kullaniyor ☺️
zeyzey95 Mom092 ben ağda da yaptıramıyorum hem utanıyorum hem çok acıyor o yüzden oraya jilet kullanıyorum 😂
zeyzey95 Alinamoms öyle bişey yok yanlış bilgi vermeyin lütfen. Epilasyon aletinden kastınız lazerli aletten bahsediyorsanız kullanılmamalı ama arkadaşın dediği cımbızlı olan epilasyon aleti
Mom092 Alinamoms lazer epilasyon kullanilmaz digerinin hicbir zarari yok aylardir kullaniyorum 30 haftalığız sukur bi zararini gormedm
Mom092 zeyzey95 onceden bende jiletlerdim kaşıntısı mahvetti beni😣 yolda bile yururken bi tatli kasinirdi ki ahahhaha agdadan sonra duzeldi sukur 😂😂