Kızlar şu midemle hamileliğimi öğrendiğim günden başım belada öncesindede reflüm vardı zaten 23+2yim hala mide bulantısı kusma yaşıyorum bunun için prilam kullanıyorum ama bugün geceden beri midem felakalet durumda sürekli içerde bir hareketlilik volkanlar patlarcasına, şişlik ve sertlik, biraz bastırsam sanki midemdeki herşey dışarı çıkıcak gibi, aşırı derecede fazla yemek yemişim gibi bir his gaviscon zaten devamlı içiyorum bir işe yaramadı benim gibi olan varmı napsam iyi gelir😔