Bsee Merhabalar 5 haftalık hamileyim . Alışveriş poşetlerini tek olduğum için dış kapidan asansöre kadar taşıdım birsey olmaz demi ya 🙁
Sumuss Bsee sakinilan goze cop batarmis . herseyi dusunursek isimiz var demektir. Yinede agir kaldirmayin dikkat etmekte fayda var .
[silindi] Bsee ben yaklaşım 10 kilo koliyi taşımıştım o haftalarda hamile olduğumu bilmiyordum. Çok ağır kaldırmayın ama market poşetinden de bir şey olmaz herhalde. 33 haftalık hamileyim hep market alışverişini ben yaptım. Bir daha yapmazsınız olur biter. Bir kereden bir şey olmaz
CerenSelvi Bsee ben valla inanılmaz ağır sırt çantası, bilgisayar öantası ve beş altı tane market poşetini en baştan beri taşıyorum bence bu kadar titizlenmeye gerek yok
Gozdealpu Ben 4 haftalıkken sırtımda 1 çuval odunu 5 kat çıkardım bişey olmadı. Her gün o 5 kata elimde poşetle, çantayla çıkıyorum.
Nslhnfdn Bsee ben de oyle dusunuyorum. Sakinan goze gercekten cop batiyor. Ne kadar dikkat edersen o kadar sorun olabiliyor. Rizki varsa bu dunyada hic birsey olmaz