Pelin000 Boyle olup ta gec ogrenen var mi adetim 3 gun gecikti fakat test negativ belki adetimde degisiklik vardir diyorum ama yazmak ta istedim stresliyim
Kuzeyufuk Benim test negatif çıkmıştı ama kan verince pozitifti bence bi kaç gün daha bekleyin sonrada kan verin
Pelin000 Kuzeyufuk yilac icmem gerekiyor en cok onun icin test yaptim hamileysem icmeyim diye infeksiyon buldular esimde vardi bana da gecmis ben bir bucuk ay once laparaskopi oldum temizlenmistim ama yine olmus heralde