Merhabalar 😌
37+3 te sezeryan doğum yapıyorum 🤰🏼 1 hafta geç döllenme vardı ama doktorum tamamladığını söyledi.. birde bebeğimin suyu olduğundan fazla ve daha önce iki kez myom ameliyatı oldum en son olduğum 2 sene önce doktorum en doğumu tetikleyebileceğini söyledi.. sizler kaçıncı haftada Doğum yaptınız? Bebişleriniz kaç kilo doğdu 😌