Arkadaşlar;
bugün kontrole gitti kalp atışını duymak amacıyla 7+3 haftalık bebek ancak duymadık, doktorum karından baktı ultrasona 3-4 gün daha bekleyelim cmt tekrar gel yine duymazsak kürtaj dedi. Böyle bir durum yaşayan var mı? Ne kadar beklemek gerek bazıları daha geç duyabiliyor muş yada vajinal ultrasonla fark eder miydi?