OzelS canım paylaştıklarını tüp bebek önceki sürecinden beri takip ediyordum. Opu ve embriyolarının maşallah günlerinin iyi olması ve sebepsiz infertilite olduğu için, pozitif olacağını ilk baştan beri düşünüyordum. Çok çok mutlu oldum. Rabbim sağlıkla ilerletsin inşallah gebeliğini, yavrunu sağlıkla kucaklarsın 🤲🏻