Kubrakarr 39 haftalık hamileyim bazı nedenlerden dolayı yarın suni sancı alicam merak ediyorum doktoruma sormayı unuttum açmı gidicem tokmu gidicem hiçbir bilgim yokk 🙏
esloka Kubrakarr genelde ac öneriliyor sadece enerji verecek hurma gibi şey ye aksilik durumunda sezeryana ac gırecegın beklememiş oluyorsun tok gidersen bekleyebilirler sezeryan için ama enerji de lazim o yuzden 1 2 hurma ye
Tatlisannedilekk Kubrakarr doktorum bana tok gel enerji kaybetme demişti toktum acıktıkça sürekli birşeyler yedirdiler, 6-7saatte doğurdum suniyle