Derya1233 Kızlar kuyruk sokumum batıyor. Asla üstüne oturamiyorum. Geçer mi ? Yoksa hep böyle mi kalıcak ? Çok korkuyorum :(
Eminebr Derya1233 benimde agrıyor ara ara sırt üstü yatmamaya dikkat et sürekli oturma yürüyüş yaptıkca geçiyof benim ki 😊
Emineavar Derya1233 benim sağ tarafım hamileliğin başından beri çekiyorum ağrısını 🤦🤷😔ne zaman ağrının gireceği belli olmuyor inşallah doğumdan sonra geçer 🙏