Ebruuka Kızlar 19 haftalık hamileyim Istahim hiç yok aynı durumda olan var mı bu konuyla ilgili post açıyorum 2 dır çünkü çok bunadım artık zor zor tıkıyorum hafif bulantı oluşuyor yerken felan aynı durumda olup düzelen var mı ihtiyacım var yorumlarınızın
ysfali06 Ebruuka aynısı bnde de var birkaç haftadır şuan bnde 18 haftalığım. Sırf hayatta kalabilmek güçsüz düşmemek için yiyorum. Ama söylediğiniz gibi mide bulantım falan yok sadece yemek yemek istemiyorum 🤷♀️
hulya1esila Bende 19+2yim 1 hafta öncesine kadar sizin gibiydim ama 1 haftadır baya iştahım açıldı ağzım boş durmuyor resmen 😀 doktoruma sormuştum normal demisti
Ebruuka hulya1esila ya inşallah Bende yerim böyle ekmek yemeği bile özledim kilo alamıyorum belki vermiş bile olabilirim
Ebruuka ysfali06 aynen öyle az az yiyorum doyamadan kalkıyorum böyle yiyip şiştiğim zamanları çok özledim ama önemli olan bebeğin kilo alması ve gelişimi o yüzden yumurta süt ceviz aksatmamaya çalışıyorum
Gulenay1234 Ben de 12 hafta 4 günlüğüm iştah çok da yok gün boyu akşam yemeğinde güzel yiyorum yarım kilo aldım sadece inşallah normaldir 🤔
Kbrazs Hic sıkma canini bende ayniydim 22-23 haftalara kadar yasamak icin yiyodum 😂 şuan 26+3 deyiz doymuyorum resmen canim sürekli biseyler yemek istiyo kendimi durdurmasam 1 dk bos kalmiycam 😂😂