Dnacar83 Fatmanurkor94 asagi dogru baski mi yapiyor benimki 30 haftalik suan yururken zorlaniyorum dun bide baya bi asagida hissettim agri oluyor bide belimin ortasinda yokdu o karin altinda
Fatmanurkor94 Tugbakmsl kılolu dogum da sıkın tı ya ınsallah kolay olur bızımde en son 3650 di bakalım kac cıkacak
Hmlayse babysevgi ha çok iyi Doğum ona göre ayarlanıyor heralde demi yani ben 37 yim en fazla 3 haftam mı var 😀
babysevgi Hmlayse hyr canım 40+6 ya tam 4 😂oluyor yani 40+0 da 40 a girmiş oluyorsun 41 deyim diyorsun ama aslında 40+6 da dolms oluyor 😬bnm 37+0 yarın kalam gün 21 38 39 40 dolucal yani tam .