Zey-Haf açıkcası ben ilk denememizin üstünden 15 gün falan geçtikten sonra aşırı baş dönmeai tansiyon düşüklüğü ve sağ kasıktan rahme kramp saplanması semptomları ile tuttuğunu tahmin etmiştim. Tabi adetim gecikince test yaptım yine de. Ama ilk 13 gün zaten daha bir iki hücrenin birleşmesi oluyor öncesinde belirti verir mi bir fikrim Yok