Kizlar 28+1 olduk 3 gündür hastanede yatıyoruz bebeğimin suyu geliyor sızıntı şekilde acılık filan yok çok şükür. 2 doz ciğer geliştirici yapildi antibiyotik tedavisi uygulanıyor bu durumda olup ilerleyen haftalarda doğum yapan oldu mu ?
Birde iğneden sonra yüzümde ve göğüs bolgemde kızarıklık oluştu bebeğin hareketleri de yok denecek kadar az sizde oldu mu iğne sonrası böyle etkiler