BurcuakirGlec 12+5 günlüğüm cinsiyetini ne zaman öğrenebilirim doktora sormaya unuttum diğer randevum bayramdan sonra
DilanKocc 12+1de kiza benziyor ama net birsey soylemek icin erken dedi bugun sonuclarimi gostermeye gittim tekrar baktirdim kesin kiz resminide cektim al dedi 🤣 bugun 13+1 🙂
BurcuakirGlec Ozman bende gitsem öğrenebilirim sanırım kızlar biraz kendini göstermiyorlar😉 ama hemen hemen herkes 11-12 haftalarda öğrenmiş çok heyecanlıyım kız erkek fark etmiyo sağlıklı olsunda ama insan yinede merak ediyor 😂
Oglununannesi BurcuakirGlec 12+6 da öğrendim kesin net söyledi ama ben yine emin olmak için 16+4 ü bekledm canım🙂