Ahsennurrrr [img]https://i.hizliresim.com/LXvt7F.jpg[/img][/url] Şükürler olsun bir oğluşum vardı ve bugün 18+1 de doktorum kesin kız dedi 😍 Rabbim hayirlisi ile kucağıma almayı nasip etsin darısı hepimizin başına😍
Pregnantmom Ahsennurrrr daha önceki haftalarda göstermiyormuydu acaba 🙈 beninde bir oğlum var 2.ye hamileyim doktor %70 kız dedi ama 2 deda gittim ikisinde de göstermemek için elinden geleni yaptı😂
Ahsennurrrr Pregnantmom evet ya göstermedi resmen dört buçuk aylık oldum ama hiç göstermedi bugün sonunda doktorum ilk defa bişi diyebildi kesinmi diye sorduğumda evet kesin kız dedi sonunda ❤️ inşallah seninde gönlünden geçen olur canim
Pregnantmom Ahsennurrrr Amin insallah canm 2dir pipi yok %70 kiz diyor ama tam %100 diyemiyor önce sağlik sonra bir oğlum var 1 de kızım olsun isterim insallah hayirlisi neyse o olsun🙏
Ahsennurrrr Pregnantmom ayy aynı bende öyle istemiştim kuzum inşallah ikimizinde güzeller güzeli prensesleri olur tabiki Rabbim sağlık sıhhat hayırlı evlatla birlikte eee❤️❤️❤️❤️ seninde güzel haberini bekliyorumm