Yasemin1298 7 haftalık gebeyim keskin bir bel ağrım var eğilip kalkamıyorum uzanınca geçiyor sadece normal mi bu
Ladess Bende çok çektm bel ağrısından ,dr kanaman olmadıgı srece korkma dedi ama rahatsız edici bir durum ,sırt üstü yat uzan bıl bol dinlen,sıcak su falan sakın koyma ,geçicek 🙏🙏
Melo11 Yan yatarak ayağının arasına uzun bir yastık koy baya iyi gelir bende bel fıtığı var o şekilde iyi geliyor sırt üstü yatarsan ağrın artar ama öyle yatmak istersen de sırt üstü yatıp diz kapağının altına2 kat yastık koy yat bel boşluğun kalmasın ☺ Ağrın bel sırt ikisi bir arada olursa da doktora git ☺