SimayK Beta hcg 376ydi iki gun sonra 704 oldu iki gun sonra bugün 1036 . Tam iki kat artmiyo bu durumu yaşayanlar var mi nasıl sonuclaniyo 😔
Nurbalam SimayK bence bir sorun yok canım çok güzel artıyor illa tam tamına 2 katı olacak diye bir şey yok diye düşünüyorum 🥰
flowers SimayK benim hicbir zaman iki kari artmadi desem yeridir. Yuzde 60 artiyordu. Yaklasik 7 kere kan verdim ama kese gözüktü cok şükür 12. Haftaya girecegiz. Pozitif dusun
flowers SimayK canim birde tam 48 saat sonrami verdin sonuncuyu. 4-6 saat erken verdiysen o bile etki eder ve ayni kurumda ver mutlaka.
Nazan123 Bence gayet iyi canim hic evham yapma dis gebelikte benim daha cok artmisdi icini ferah tut gayet guzel 🙏
Betulmtn SimayK 2 gün sonra mutlaka tekrar olcturun. Benim de baştan iyiydi sonra yavaşladı artıs.kimyasal gebelik geçiriyorum sum. Şuan düşük yapıyorum. İnşallah sizin olmaz ama en son artan değer yüzde 60 bile değil maalesef. En az yüzde 60 olmali