Kızlar merhaba... 16.hafta kontrolümde drum bebeğin suyunun az olduğunu söyledi. Bende 3-4 gündür çamaşırıMda nemlilik hissediyordum. Bunu söyleyince drum turnusollü ped ile test istedi. Ped yarım saat kaldı üzerimde ucundan çok az morluk oluştu turnusol kağıdının. Drum bunun sıvı sızıntısı anlamına gelmediğini, su sızıntısı olsaydı kağıdın tamamen renk değiştireceğini söyledi bana. Rahim ağzı kapalı zaten dedi. Enfexia antibiyotik verdi dinlen dedi. Haftaya kontrole gel dedi. Ama çok korkuyorum. Daha önce böyle birşey yaşayan oldumu? Günde 3 lt den fazla su içmeye çalışıyorum başka ne yapabilirim suyu artırmak için.