Diilaa Dün dışarda düştüm karnımın üstüne nstde sancim cıktı biraz kamplarına iyi gelir diye efermag diye bir ilaç yazdı kullanan var mı bir zararı olur mu
NilGrl Diilaa bende kullanıyorum ama bana 12 haftalıkken kullandırmaya başladı. Düşmeyle alakalı mı magnezyum?
Diilaa Duru999 amin sagolun 36 haftalık oldum düşmeye bağlı travma oluşabilir bebekte şimdilik iyi ama hareketlerini kontrol et dedi doktor
Cagla_dmrc Geçmiş olsun bir zararı olmaz bende aynı magnezyumu kullanıyorum doktorum ağrılarım ve kol bacak uyuşmalarım için yazdı
NilGrl Cagla_dmrc merhaba bende kullanıyorum ama böyle şikayetlerim yok 12 haftalıkken yazdı doktorum. Ben magnezyum eksikliği sanıyordum.