Benim de 2li tarama çok güzel çıkmıştı 4lu tarama sıkıntılı çıktı diye çocuğuma downlu olabilir dediler kendime hamileliği zehir ettim kendime sayelerinde iki kere ayrıntılıya girdim kalbin sol tarafında parlaklık genetik te sorun yok dediler buna rağmen huzursuzum hamileligin tadını çıkardım mi hayır hâlâ kafamda soru işaretleri eşim de bizim çocuğumUzda bisi yok diye fetal dna istemiyo olsaydı ikilide belli olurdu dedi