17 haftalık hamileyim bebişim nerdeyse bi haftadır sürekli kasıklarımda bir yerde toplanıyor orayı sertleştiriyor biraz dokununca dağılıyor,dışardan bakılınca da bir tarafın şişliği belli oluyor. Ama bazen onun toplandığı yerde bi ağrı da oluyor :/ endişelenmeli miyim bilemedim