Elif_18 Merhaba kızlar. Manuel süt sağma pompası arayışındayım. Alıp kullanan, memnun kalanlar yazabilir mi. Hangi marka aldınız. Ne kadara aldınız.
MinikRC Elif_18 Ben manuel Lansinoh almıştım 90-100 falandı şuan ne kadar bilmiyorum ama memnundum ben biberon da var içinde
Selin59 Elif_18 ben lansinoh manuel aldım canım 117₺ ye aldım geçen hafta trendyoldan marka çok iyi inşallah memnun kalırım