SalEz iki ay önce normal Doğum yaptım . Hamileliğimin başından beri beni uyutsunlar bebeği öyle alsınlar karnımdan diyordum o kadar korkuyordum ki . Sağlık sorunumdan dolayı sezaryen istiyordum sonra doktor sezaryen diyince korktum normali bekleyelim dedim . Öylede gelmedi oğlum en son suni sancıyla planlı normal doğuma karar verdik . Valla epiduralsiz normal annelerimizin doğurduğu usülde doğurdum . Doğum zaten beş dakika sürüyor hiç korkma ben ıkınamam çocuk içimde kalır diyordum 😂 O an yapıyorsun şuan ikinciyi bile doğururum