Hilal91 canım benim :)) doktora göründün mü? Bi sorun olduğunu söyledi mi? Sana tavsiyem çocuk bekleme, ilişkiye girerken bile çocuk için girme relaks ol. Her adet günü yaklaştığında evet hamileyim, hamile olacağım diye bekleme.
Zaten kendiliğinden olacaktır. Hem üstüne beklenti insanı strese sokuyor, aşırı stres ise zararlıdır olacağı varsa da olmaz. Üzülme kendi haline bırak bir bakmışsın hiç aklına gelmediği ummadığın zamanda hamile olduğunu öğrenmişsin :))