Merhaba hanımlar çalışıyorum. Şirket doğum iznindeyken maaş gibi ödeyip sonrasında devletin verdiği toplu parayı şirkete vermek şartıyla yapıyor. Sormak istediğim şu devletin verdiği parayla şirketin maaş gibi verdiği para arasında fark varmı. Devlet dahamı fazla veya az veriyor acaba bu konu hakkında bilgisi olan varsa çok memnun olurum ☺️