Selamin aleykum arkadaslar . Suan 30+ 5 gunluk hamileyim 20. Haftamdan beri ara ara kanamalarim oldu . Tetanoz zamanim gelmisti kanamadan dolayi erken dogum riskim vardi doktorum da erteledi 26 . Haftada vurulursun demisti . Daha sonra saglik ocagindan aradilar düşük riskiniz varsa vurmayalim gectiginse vururuz demislerdi . 26. Haftamda da hala kanamalarim olunca ben yine vurulmadim suan 30. Haftadym 1 haftadir kanamam yok ama ben simdi vurulsam geç mi kalmış oluyorum ??