Hllfrdvsihsn 41 haftada yaptım tansiyonum vardı deyse doktorlara kalsa 42 ye kadar bekleyeceklerdi ama ben yurtdışındayım hemen sezaryen demiyorlar önce elle uyaralım olmazsa balon takalım o da olmazsa suni verelim diyorlar 41 haftanın başında elle uyardılar hemen doğum yaptım hoş sezaryen oldu son dakika ama olsun oğlan kanalda kafayı kaldırmış gelemedi düşün hala gelmemek için direndi ama doktorlar sezaryen ile aldı da öyle geldi 😂