Ben hem doktora hem dermatologa sordum. Yapilmasina izin verilmemesinin sebebi şu, hamilelikte geçici bir kıllanma oluyor. Hamilelikte cikan ekstra tüyler dogumdan sonra dokuluyor. Ancak hamilelik doneminde lazer yaparsaniz bu geçici tüylerin köklerini uyarip çoğaltiyorsunuz ve kalici hale geliyor. Lazerin bebek uzerinde ispatlanan bir zarari yok ama bu anlattigim sebepten yapilmasi uygun degil, bana dermatolog ve kadin dogumcum boyle acikladi en azindan