beyazkalp Dün akşam sezaryen tarihimi aldım kızlar çook mutluyum sonunda kızıma kavuşuyorum 14 kasım cumartesi saat 9 da gelecek prensesim sizin sezaryen tarihiniz belli mi hadi sohbetee 🤩
Resmiye53 6 kasım da bızımki😌 Yani kendılıgınden gelmezse tabi:) bebegımın kafası henuz kanala dusmedıgı ıcın bırde suyum azaldıgı ıcın sezaryen yapıcaz nasıpse