Milos35 Arkadaşlar az evvel aç karnına erken gebelik testi yaptım. Aşılama sonrası 10. Günüm bugün. Negatif çıktı. Bu teste güvenip tamamen umudumu kesmeli miyim? Yoksa 10. Gün erken mi henüz 😭😭
Candan_35 Milos35 canim uzulme biraz daha gecsin oyle bidaha test yap bendede yumurta takibi yapildi catlamanin 15.gunu bende az once test yaptim belli belirsiz golge oldu varmi yokmu belirsiz beklemekte fayda var 10.gun cok erken daha sters yapma canim biliyorum beklemek hepimiz icin cok zor Allah isteyen herkeze nasip etsin rabbim kimsenin kucagini bos birakmasin.🤲🤲🤲
Nusyaa Canım bende aşılamanın 10 günü kanda baktırdım beta 2,67 çıktı umudumu kentim adetimi bekliyorum. Hakkında hayırlısı olsun çok üzücü biliyorum ben bile hala kendime gelemiyorum
Milos35 Nusyaa ama senin testte silik çizgi cıkmıstı canım bende o bile cıkmadı? Doktoruma yazdım daha idrarda belli olmaz cuma kana baktır dedi ama bilmyorum yoksa umutlanmak istemiyorum😭
Nusyaa Milos35 ama iğnenin etkisinden silik çıkmıştı benimki canım sende iğne etkisi geçmiş demekki biliyorsun her bünyede farklı zamanlarda olabiliyor etkinin geçmesi
Milos35 Nusyaa evet canım 12. Gün cuma günü 2 gün var beklemek çok yorucu bi de olmama ihtimaliyle beklemek temelli kötü 😭😭
Nusyaa Milos35 ahh ahh dediğin gibi sonucun pozitif olacağını bilsek beklemek çok kolay ama o belirsizlik adamı mahfediyo hele de negatif çıkınca Allah yardımcımız olsun
Mervece06 Genelde 14. Günde test yapılıyor bence 14 gün bekleyin bide aç karnına yapmanıza gerek yok umarım gebesinizdir hayırlı haberlerinizi bekliyoruz