Ada38 cok teşekkür ederim canim. Sabahtan başlayan hafif kasilmalar sancilar vardi aksama kadar bekledim aksam sıklaşınca hastaneye gittim 2 cm acilmam vardi nst de sancilarim duzenli sekilde yuksek cikti doktorum suyuna kaka bulasmasindan korktu suni verelim dedi kabul ettim 3 saatte 10 cm oldum. Gule oynaya catala ciktim cok iyi ilerliyodu fakat bebek gelmek bilmedi ben ikindikca kafasi gelip geri gidiyodu 1 bucuk saat ikindim iste o zaman cok zorlandim yirtilmam oldu ama cok sukur bebegimi görünce hepsi gelip gecti 🤲🏻