ebegebe Sizinle cok guzel 13 hafta geçirdim aklıma takılan herseyi sordum sizinle dertlestim. Şimdi hastanedeyim birazdan gebeliğim sonlanacak bebeğimi kaybediyorum 😥
SimayK ebegebe üzülme lütfen ben de beklemedeyim öğlen arayacağım doktoru sağlıklı ya da almamız gerekiyor diyecek dakikalar geçmiyor insallah hayırlısı buymuş de sana boyle diyorum ama iki saat sonra almamiz gerekiyor derse ben ne hissederim bilmiyorum suan robot gibiyim hakkımızda hayirlisi olsun
NefesDeniz ebegebe Hakkında hayırlısı buymuş öyle düşün üzülme ne olursun Rabbim sabrını verir ve tez zamanda yine nasip edecektir. Güzel dualarım dileklerim seninle arkadaşım Allaha emanet ol 🌸
Bedisss15790 ebegebe ya cok gecmıs olsun neden alıyorlar benım de basmdan kurtaj gectı gebelık bozuldugu ıcın cok üzülmüştüm rabbim yıne nasıp ettı herseyden vardır bi hayır yıne hamıle kalırsın
Selin59 ebegebe geçmiş olsun canım, moralini bozma.. herşeyde bir hayır vardır bol bol dua et bende 11 haftalık bebeğimi kalbi durduğu için kaybettim şuan 35 haftalık kızıma hamileyim 💙 hep dua ettim, Allah herşeyi kararlayandır.. üzülme nolur 💓
SimayK ebegebe ve benimde gebeliğim sonlandı dün… Cok kotu bir durum ama iyi olucaz inanıyorum inanmak istiyorum
Aslina ebegebe geçen hafta cuma günü bende kürtaj oldum. Acını çok iyi anlıyorum. Rabbim hayırla evlatlarımızı kucağımıza aldırsın inş 😔
Mom433 ebegebe 3.kez mayısta kürtaj oldum kan pıhtılaşması var 1.kalbi durduğu zmn testler yaptırdım cıktı 2.de iğne başlandı ama oda durdu 3.de iğne dozu arttirdik yanında 7 tne ilaç kullandım gene mayısta kalbi durdu şimdi tekrr istiyoruz başka doktor gttim rahim filmi istedi çekildim rahmim de şekil bozukluğu cıktı T şeklinde imiş darmış yani bide kurtajdan yapisiklik olmuş bu ay ufak bir ameliyat olacağım adet gelip bitince sonra 3 ay.daha beklicem deneycez inşallah bunlar sebeb ölüyormuş smdi iğne burda herkese genelde etki etti gebeliği ilerleyen arkadaşlar oldu kucaklarna aldı ben kalmıştım burda 2018 den beri burayı kullaniorm gidip.gidip kaç defa isim açıp gene tekrr geldim cnji disarda anlatsan anlayan yok et parçasına uzuluosn die kucumsuolr burda basından geçenlerle knsnca umut oluo doktor dedi merak etm3 sizler eninde sonunda muhakak gebelgnz devam edicek çok kişi geldi öle hepsi kucagna aldi dedi
ebegebe Mom433 rabbim yardımcın olsun canim bu aciyi yaşayan bilir sadece sende üzme kendini rabbim nasip eder ins
28umran52 ebegebe morelini bozma herseyde bi hayır vardır ben 4 buçuk aylık bebeğimi düşürdüm hemde kurozete canım çok zor ama teslimiyet göster allah’ım tekrar nasip etsin güzelim 7 ay sonra tekrar hamileyim dua et 🙁
EsraUmt ebegebe Allah yardımcın olsun ilk gebeliğimde 68 günlüktü sonlandığında tiroidden dolayı yapacak başka birşey yok mu demiştim kilitlenmiştim ilk öğrendiğimde gün boyu ağladım ama.Allah veriyor kolayını şimdi ikinci hamileliğim doğum için gün sayıyorum oğlum için 37+5 olduk Allah bu süreçleri kolaylıkla tamamlamayı sonrakinde sağlıklı gebelik sağlıklı çocuk sahibi olmayı nasip etsin inşallah.Hiç acele etme fiziksel ve psikolojik olarak kendini toparla ondan sonra tekrar dene yapılması gereken sağlık komtrolün varsa yaptır takip et.
EsraUmt Meziyu47Evet yaptırdım ikili test ayrıntılı utrason bütün rutin testleri yaptırdım zaten ikiliden sonra bende başka test istemedi şeker yüklemesine de gwrek görmedi sadece açlık tokluğa bakıldı şimdi doğuma 15 gün var çok şükür iyiyiz bebeğimle💙😍😊🍼👍💕