KkubraKkubra44 kıloya bu kadar takmayın cocuk bu alırda verırde yeterki saglık problemi olmasın cok kılolu cocuklarda seker cıkıyor mesela ben 33+4 1650 grm dogum yaptım bebegımın 2500 olması gerekıyordu ama degıldı 36 gun kuvezde kaldı benım bebegım kucagımda kayboluyordu ve yanımızda 3.500 kılo baska bı cocuk vardı nefes alamıyordu kılo degıl saglıklı olması ısteyın