Kizlar oğlum 25. Günlükken pusetinden düşüp 1 hafta hastanede yattı yogun bakimda elimden geldigince emzirdim süt bıraktım ama çok obur bi bebek orada mamada verildi simdide eve geldik ama doymuyor uykuları 5 10 dk anca mama veriyorum bebivita aldım kakasini yapmadi 1 bucuk gündür mamayi ne sıklıkla ne ölçüde vermeliyim yardimci olurmusunuz tam bilmiyorum ilk çocuğum illaki tecrübeli anneler vardır burda☺