Edibaby Arkadaşlar merhaba belki yadırgayanlar olur tamamen merakımdan ve bilmediğimden soruyorum tesettürlüyüm, doğuma girerken tesettürlü arkadaslar nasıl giriyor başınıza cerrahi bone mi takılıyor yoksa tülbent falan takıyormusunuz?
Busbushatun Edibaby bone takıyorlar canım eger normal dogum yaparsan cıkwrken tulnentını kafana ısteyebılırsın ama o an aklına gelırmı bılemedım:)
M_N_R Edibaby Herşeyi cikarttiriyolar canim.Toka dahil.Cerrahi bone takiyolar.(ozelde dogum yaptim oyleydi)
Esra_M_92 Edibaby normal doğum yaptım dedim doğum olur olmaz foto çektiririm çatalda kucağımda bebeğimle şal takayım ama o sancı ile ne varsa fırlattım 😂
Acr35 M_N_R Edibaby ben devlette 3dogum yaptım tulbentımle gırdım takılıydı hep dogum bıtınce zaten degısıyosun ustunu
Misssimsek Edibaby herseyi çıkartıp ameliyat olduğu ve cerrahi bone takiyirsun canım. Ben sezeryan oldum.
mrhbslm Bende merak ediyorum normal doğuma girerken kendi geceligimizle mi giriyoruz acaba nasıl oluyor 🙈
Fatmaklc66 Edibaby valla normal dogumda tülbentle girmiştim ben ama tülbentte o sancıyla cok fazla durmuyodu kafada allahım affetsın
smyyezeyrek47 Edibaby tülbent falan yok cnn atn heryer ortada😂 doktora günah olmaz doğum dan sonra tabiki taktım bende ama girerken ben acil girdigim için binek bile kaymıştı o an düşünemiyorsun cnm