Ben alışverişe çok erken başladım. 16. Haftada bebeğin kıyafetlerinin çoğu bitmişti. İyi ki öyle yapmışım çünkü şuan evimin yanındaki markete bile gidemiyorum 🥺 Ama sanki hala bişeyler eksik kaldı. Kesin lazım olur dediğiniz şeyleri ekleyip sipariş vereceğim. Elimdekiler şunlar ;
-Bebek kıyafetleri
-Bebek arabası &puset(Kraft travel sistem) Not : Pişman olacak gibiyim 😅
-Beşik,dolap.
-Reflü yatağı
-Modern ana kucağı
-Sallanan küçük taşınabilir beşiklerden.
-Mustela bakım seti
-Alt açma örtüsü
-Ağız mendili (10lu yeter mi bilmiyorum)
-2 Kalın 3 ince battaniye 1 muslin battaniye
-Banyo havlusu
-Bir cam, bir plastik biberon, emzik (Avent)
-Süt sağma makinesi (mamajoo)
-Otri bebe burun aspiratörü ucu ( Asıl aspiratörünü dikkatsizlikten almamışım. Alınacak)
-Puset minderi
-Bebek pamuğu
-Detarjan (Duru granül)
-Beşiğinde nevresim seti var ama bir tane daha alınması gerekli mi bilmiyorum ?
-Banyo seti
-Korse
-Göğüs ucu kremi (Lansinoh)
-Göğüs pedi
-Emzirme sütyeni
-1 gecelik, 2 pijama takımı
-Çorap, patik, hırka
-Depent
-Sleepy bez (Alınacak. En önemlisini hala almadım 😅)
-Anne bebek bakım çantası (Muhtemelen kullanmıcam çünkü doğum yapacağım yer 45 dakika uzaklıkta küçük bir valiz düşünüyorum ama abartılı da görünebilir diye de düşünüyorum. bilemedim 🤷🏻♀️)