Zynpmira Karnım geceleri 3 saat boyunca taş gibi oluyodu bir haftadır doktor uma söyledim gel hemen dedi böyle bi durum yaşayan varmı bebeğin hareket lerini gündüz hissediyorum çok şükür
Emine_66 Zynpmira 37 haftaya yeni girdim 2 gecedir sertleşiyor anlamıyorum korktum yarın randevum var soracam doktora öyle bi sertleşiyor ki sanki karnım taş gibi oluyor bebek karnımdan fırlayacak gibi hissediyorum
Melikeblgc Zynpmira benım doktorum artık sertlesmesi normsl göbek deliğin sertleşirse içeri girmezse ozmn doğum kasılmasıdır dedi canım
m_yel Zynpmira aşağı yukarı 30. haftadan beri ara ara oluyor 37+0 haftalığım son 3 haftadır daha sık oluyor, genelde yorgun isem o gün çok fazla oluyor
Zynpmira m_yel yorgun ken evet oluyordu ama bu gece olması ve uzun süre geçmemesi beni endişelendirdi nst ye girdim sancı çıkmadı bakalım doktor u bekliyorum şuan
m_yel Zynpmira Rabbim hayırlı ve güzel haberler versin🤲🏻 son haftalarınız ise ondan da olabilir, hemen aklınıza kötü bir şey getirmeyin