Cansu-06 Merhaba. Vajinada Kaşıntı ve şişlik için doktorum zalain kremi kullan dedi. Daha önce kullanan var mı acaba hamileyken? Etkili bir krem mi ve nasıl kullandınız?
Duygu4444 Cansu-06 günde 3 kere kullandım ama kaşıntın azsa iki kullanman daha iyi. 2 güne rahatlatıyor
monaroza Cansu-06 Ben de kullandım sürekli sürmedim kaşıntıya dayanamayacak gibi olunca sürüyodum etkili bence hemen rahatlatıyo
Duygu4444 Cansu-06 zararı yok ama doktorum mecbur kalmadıkça pek önermiyorum demişti. Neresi kaşınıyorsa oraya sürüyorsun 😊