40 hafta oldum.sancı yok.açılma yok.normal doğurmak istiyorum.hafif kasılmalarım var nişan geldi 2 gün önce.jel gibi akıntı var ama rahimde açılma yok.Doktorum bu gece hastaneye yatacaksın fitil koyup sabaha rahmin açılmasını bekliycez dedi.sonra epidural anestezi yapıp normal doğurtacak.varmı başına gelen bilen kızlar yardım ve duanızı istiyorum yarın doğum olacak bi şekilde inşallah🎈🙏🏻