ikizannesi2985 ALLah bebeklerinize Şafi ismiyle şifa versin . Dua edeceğim inşaAllah. Yazdıklarınızda bende kendimi gördüm sürekli araştırmaya çalışıyorum çünkü doktorların eline kalsam yaşadığım şeyler normal ama araştırdıkça bir çok şey öğrendim
suyum fazla çıktı -> devlettekiler normal dedi yetmedi özele gittim bir sürü para verdik suyum fazla çımtı bebekte böbrek genişlemesi gördü
idrarum yanıyordu devlette test yaptılar bişey çıkmadı öyle çok hastane değiştirdim neler çıktı
kasılmalarm var dedim herkes normal dedi arttı iyice araştırdım hastaneye gittim sancı çıktı serum aldım artık kimseye güvenemiyorum kimse beni mutmain etmiyor normal diyen doktorların yanından çıktığım an araştırıyorum …
Allah’tan başka yardımcımız yok onu anlıyorum Allah size yollarını açsın yardımcınız olsun