Eliferbey Kızlar nstde yoğun şancı var rahim ağzı kontrol edildi kapalı doktor ciğer geliştirici iğne yapicak 35+3 deyim böyle olup sıkıntı yaşayan oldu m ?
UmmuHamza Eliferbey 34 de bende sancım var diye gitmiştim. Dengesiz doktorun birine denk geldim ve alttam muayene etti bu sefer sancılarım arttı ve düzene girdi. Hemen 2 serum bir ciğer geliştirici verdiler bir de progestan ile doğumu durdurdular. Stres yapmaYın inşaAllah Bir şey olmuyor 🥰
Bilgemert Eliferbey 2 hafta önce aynısını yaşadım yoğun sancı ve açılma yok daha erken haftada olduğum için progestan kullandım bugün 35 i doldurduk progestanı bıraktım, bu tarihten sonra doğum olsada ciğer gelişimini tamamlamış oluyorlarmış korkmayın.
Smgyy Eliferbey haftamız da aynı bende öyleyim canım Olsun sakin ol Ciğer geliştirici 1 tane vurulsa bile bebege cok faydası var Allah hepimizine evlatlarını korusun sağlıkla kucağımıza alalım
UmmuHamza Eliferbey 40 I geçmiştik gelmiyordu yani son verilen tarih 5 Eylüldü 6 eylülde suni sancı ile doğum yaptım ☺️
Smgyy Eliferbey benimde ağrılarım oluyor fakat nst de çıkmadı açıklıkta yok adalat verdi doktor kasaılmalara iyi geliyor gibi