Her şey yolunda giderken, detaylı ultrason yapılmış, bir kronik rahatsızlığım yokken, pazartesi günü akşama doğru bir anda suyum geldi, tabi suyum geldiğinden emin olamadım çünkü ilk gebeliğim ama bir şeylerin ters gittiği belliydi. Hemen takibimin yapıldığıhastaneye gittim, önce nöbetçi doktor sonra kendi doktorum muayene etti ve suyumun geldiğini, çok az su kaldığını, doğumun gerçekleşeceğini, bebeğin ters ve küçük olduğu için sezeryan olacağını söylediler.. Eşimle şok, üzüntü, korku içinde kaldık, başımdan kaynar sular döküldü.. Büyük özel hastanelerin de bir çoğu (kendi hastanem dahil) bebek küçük olduğu için yenidoğan yoğun bakıma kabul etmediler.. Yine doktorum sağolsun, yenidoğan yoğun bakımına çok güvendiğini söyleyerek Özel Güngören Hastanesi ile görüştü ve buraya ambulansla sevk edildim, burada bakıldığında doktorum şu an için evet su az ama bebek için yeterli, en iyi küvez anne karnı, geciktirebildiğimiz kadar geciktireceğiz dedi. Hemen serumlar, antibiyotik iğne ve bebeğe ciğer geliştirici iğneler yapıldı, sürekli yatıyorum, kan testlerimde enfeksiyon yok, herhangi bi sebebi olmayadan da böyle şeyler olabilirmiş, bebeğin hareketlerini takip etmeye çalışıyorum, nst küçük diye yapılamıyor ama ultrasonla takip ediliyorum, bol armut ve havuç suyu içiyorum, tabi endişem sürüyor ama daha sakinim, 24+6 günlük oldı bebeğim 650 gr, daha çok küçük, sağlıkla doğması ve daha rahat gelişmesi için 28. hafta ilk sınırımız, sonra da inşallah 32. haftaya kadar görmeyi nasip eder rabbim.. Herkese anlatsan da, sorsalar da insan kendi gibi hamile olanlarla da paylaşmak istiyor, ondan buraya yazıp içimi döktüm, Allah hepimize bebeklerimize sağlıkla kavuşmayı nasip etsin, her görenden dualarını bekliyorum, herkesten şimdiden Allah razı olsun, hepimize sağlıklı hamilelikler ve doğumlar diliyorum🙏🏻🙏🏻