Ebru2432 Merhaba arkadaşlar adeti 10 gün gecikip kanda ve idrarda negatif çıkıp sonra adet olab yada hamile kalan arkadaşlar varmı acaba varsa yazarsa sevinirim
kardelen214 Ebru2432 ben dokuz gün gecikme yaşadım sonunda adet oldum kist kaynaklıydı bendeki gecikme nedeni psikolojik de olabiliyor yoksa çıkması lazım düzensizlik varsa adette ondan da çıkmıyor olabilir geç döllenme var
Ebru2432 kardelen214 benim adet düzensizliğin olmaz olirsa 2 3 gün en fazla ayrıca işte bende diyorum ki geç döllenme olsa cıkmazmı adetim geceli 10 gün oluyor hala görünen bir şey yok bunu çözemiyorum ben
eymenMomy_ esma124 her bebek aynı olmuyor benimki 16 gün sonra yerini tutabilmişti bizde çok şaşırmıştık şuan 38 haftalığız Allah tan umut kesilmez inşAllah bu arkadaşımızda da vardır♥️