Sevdae Merhaba kızlar ben yeni hamileyim adet gecikmesi dışında hiç bi belirtim yok kasıklarımda falan hiç ağrı yok bebek ne tarafa yerleşiyor 5 haftallıkken
Perakeds1 Sevdae daha vajınanın bi tık üstünde camım çok küçük daha 6 haftaya yakın göbek ve mide tarafına çıkıyor :)
Ayse_uyar Perakeds1 ultrasonda doktor baktığında göbek ve mide tarafına bakmıyor ama direkt kasık tarafında görünüyor. Ya sag ya sol