Bu karnın aşağıda yukarıda gibi şeyler ileriki haftalar için galiba. Çünkü en son gittiğimde doktorum, baya yukarı çıkmışsın az bir şey kalmış o da çıktı mı tamamdır demişti. Yani rahim ve bebeğin yukarı çıkışından bahsediyor. 26+5im. 30lardan sonra karın tam anlamıyla yukarıda deniliyor sanırım. Çünkü rahim büyüye büyüye yukarı çıkıyor🤷🏻♀️ hiç canınızı sıkmayın herkes kadın doğum uzmanı ülkemizde 😂😂